Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt dient u binnen een twee maanden contact op te nemen met ons. U kunt hiervoor een mail sturen naar info@lievebengels.nl.
Indien u tijdig contact met ons opneemt en het binnen de garantie valt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Wilt u in uw mail uw ordernummer, foto’s van het product en reden van aanspraak op de garantie vermelden.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lievebengels.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.